Tagi

, , ,

Tindal i jego koledzy studiował też zakwaterowanie umożliwiając studentom wykorzystać procesory tekstu do odpowiedzi na pytania esej zamiast odpowiedzi pisma. Jedno z badań (Hollenbeck, Tindal, Stieber i Harniss, 1999) udział 80 gimnazjalistów, którzy w ramach stanowej oceny Oregonie, nauka angielskiego Ełk otrzymały trzy dni na skomponowanie odręczną odpowiedź na zadanie pisania. Prawie każdy ręcznie odpowiedź transkrypcji do eseju słowo przetworzonych, a nie dokonano żadnych modyfikacji w celu skorygowania błędów. Zarówno ręcznie i słowo przetworzone wersje każdego eseju zdobył w trakcie oddzielnych sesji punktacji, z każdej odpowiedzi trafia na sześciu cech.

Analizy wykazały, że dla pięciu z sześciu cech, średnie wyniki dla odręczne kompozycji zostały wyższe od środków do kompozycji słowo przetworzonych, co sugeruje, że istnieją różnice w podejściach strzelcy ocenione eseje w dwóch trybach odpowiedzi. Nauka angielskiego w Ełku dla trzech cech (Idee i informacji, organizacji i konwencje), różnice między środkami były istotne statystycznie. Tindall ostrzegł natomiast, że ponieważ uczestnicy badania byli przede wszystkim studenci uczelni ogólne, ustalenia mogą nie uogólniać do uczniów niepełnosprawnych.

Tindal i jego koledzy także prowadzone analizy czynników „do badania struktury czynnikowej słowo przetworzonych i ręcznie formatach reagowania (Helwig, Stieber, Tindal, Hollenbeck, Heath, i Almond, 1999). W tym badaniu 117 ósmy równiarki (10 z którymi byli studenci uczelni specjalne) handwrote kompozycje do oceny szkoła angielskiego Ełkcałkowitym stanie Oregon w lutym, które zostały w transkrypcji na esejów słowo przetworzonych przed gola. W maju sami uczniowie odpowiedzieli na drugiej oceny pisania, tym razem przygotowania ich odpowiedzi za pośrednictwem notebooka. Oba zestawy esejów oceniano w sześciu cech. Naukowcy przeprowadzili analizę czynników na planie ofscores dla każdego formatu odpowiedzi.

Analizy wykazały, że gdy współczynnik jedynie odręczny albo jedynie wordprocessed dokumenty zostały przeanalizowane, jeden czynnik został zidentyfikowany (wszelkie cechy załadowane na jeden czynnik). Gdy informacje z dwóch metod pisania połączono, dwa czynniki pojawiły. Jednym z czynników, obejmowały wyniki cechowe w oparciu o wyrazu odpowiedzi przetworzonej, a druga zawiera wszelkie wyniki cechowe na bazie odręcznie odpowiedzi. Korelacje między wynikami przekształceń oczekujących w różnorakich formatach, odpowiedzi były słabe, nawet dla punktów na wspólnych cech. <span title="The researchers concluded from these findings that handwritten and word-processed compositions demonstrate different skills and are judged differently by scorers.”>Badacze doszli do wniosku, że z tych ustaleń odręczne i word-przetworzone kompozycje wykazują różnorakie kwalifikacji i są oceniane w różny sposób przez strzelców.

W innym badaniu, Tindal i jego współpracownicy zbadali wpływ zapewnienie uproszczonej wersji językowej testu matematyki dla uczniów z trudnościami w nauce (Tindal, Anderson, Helwig, Miller, i Glasgow, 1999). Uczestnicy badania byli 48 siódmego równiarki-dwie grupy studentów szkół ogólnych uczestniczących w niższych klasach matematyki (16 na grupę) i trzecia grupa 16 uczniów z trudnościami w uczeniu się, którzy mieli IEP w czytaniu. Dwa testowe formy były zrobione, jeden składający się z elementów w ich oryginalnej formie i jeden z uproszczonych elementów. Proces uproszczenia udział wymiany pośrednie zdań z bezpośrednich zdaniach; zmniejszenie liczby słów w problemie, zastępując biernej z aktywnym głosem usunięcie frazy rzeczownik i warunkowe klauzule, zastępując skomplikowane słownictwo z prostszych, słów krótszych oraz usuwanie zbędnych informacji.

Analiza wykazała, że