Tagi

, , ,


Każdego roku, w tym okresie tysiące ludzi zaczynają uciekają do dróg wodnych, aby cieszyć się dzień z łodzi. Podczas gdy kilka z nich doświadczonych żeglarzy, istnieje kilka pierwszych żeglarzy czasie uderzenia wody … i doki.

Techniki dokujące są w każdej sytuacji będzie zależna od pogody i warunków wiatrowych, niemniej jednak istnieje kilka prostych rzeczy, które należy pamiętać. Głównie, wyjątkowo w tym szczególnym przypadku, praktyka czyni mistrza. Mimo, że możemy dostarczyć ponton sklep porad, technik dokowania łodzi będą
za coś powinno się w przyszłości dostosować do własnych doświadczeń, łodzi, a dok się.

<span title="Many boaters make the common mistake of attempting to dock their boats żeby approaching the dock in a straight line.”>Wielu żeglarzy dokonać wspólnej błąd próbując zacumować własne łodzie żeby zbliżając się do stacji dokującej w linii prostej. <span title="It is much easier to get close to the dock and improve the accuracy of your approach aby approaching the dock at an angle.”>Jest o kilka łatwiej zbliżyć się do stacji dokującej i poprawić dokładność własnego podejścia, zwracając dok pod kątem. Co więcej, prędkość, przy której występują w do stacji dokującej ma możliwość być kontrolowana.

To nie jest tak zwyczajne jak się wydaje ponton. Przeważnie, wręcz szybkość na biegu jałowym na łodzi jest zbyt szybkie i dryfuje zmniejsza zdolność sterowania, co czyni go jeszcze bardziej niełatwe do dokładnego linii z doku. Najlepszym sposobem, aby zapobiec tego dylematu jest naprzemiennie mocy do sterowania (krótkie ujęcia biegu do przodu) i Stop z wybiegiem dla kontroli szybkości.

Musisz ćwiczyć ten jeden w kółko. <span title="As you get closer to the dock start to turn the boat and decelerate to a stop żeby using reverse.”>Jak zbliżyć się do stacji dokującej rozpocząć skręt i zwalnia do zatrzymania za poradą odwrotnie. Znowu opóźnienie niweluje zdolność kierowania. Będziesz musiał polegać na pęd łodzi, aby dostać się na tę przeszkodę.

Momentum i prędkości nie są tym samym. Momentum jest zwyczajnie ruch do przodu łodzi, która będzie w rzeczywistości prowadzić cię do stacji dokującej. Powinniśmy jedynie tyle rozpędu, aby uzyskać się do stacji dokującej i pozwalają sprawnie dokonać bieg wsteczny, żeby zatrzymać. Po w rzeczywistości opanował tę czynność, całkiem prawdopodobne, że będziesz zgadzają się, że najlepszą techniką dokująca jest jeden, aby dowiedzieć się metodą prób i błędów. Nic nie będzie lepszym nauczycielem niż praktyka, praktyka, praktyka.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby wziąć to powoli, nie denerwuje lub zniechęcony i co najważniejsze, należy pamiętać, że zawsze spróbować, będzie to odrobinę łatwiej następnym razem.